En hälsning till Mig? :O

Japp, en hälsning till MIG! haha
Jag var så ledsen när jag såg att jag försovit mig och missat bussen som skulle ta mig först till södervärn och sedan vidare mot Burlöv Center. Men jag tänkte "Ajja, jag får ta nästa buss och komma lite sent, det gör ju inget". Men precis då så kommer vår husvärd och knackar på och ska fixa vår värme här i huset (har nämligen sovit med värsta understället och mjukiskläder de senaste nätterna) så klart så ska han ju in på vår toalett oxå. Great! Då kan jag ju inte duscha eller någonting, och jag kunde ju knappast sticka till Burlöv center för att se Calle och Erik från Idol så som jag såg ut...
Så när klockan sen blev 2 så gjorde det lite ont i hjärtat av att veta att de två säkert står på scenen nu och spelar OCH JAG ÄR HÄR HEMMA HELT OFRÄSCH MED VÅRAN HUSVÄRD!!!!!
Men iaf, söta och kära Steffie smsar mig och säger att dem är grymt bra....
Men sen så ringer hon och säger att hon filmat när Calle hälsar till MIG!!!

 

OH MY GAAAAD!! hahaha jag vet att jag är jätte töntig som blev såhär glad xD

När Steffie sedan länkade mig denna videon blev jag över lycklig och flög ner till min micrade mat som jag var tvungen att slänga i mig för nu ska jag dra till kyrkan och baka och jag tror det bli lite spelande och film kollande :D

kanske tar med datorn så att jag kan blogga en gång till idag :D

 

Så här mysigt har vi det i kyrkan :

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: susanna

Oh my god, nu blir jag avundsjuk :0 :D callecallecalle!

2010-01-08 @ 14:26:00
URL: http://susannio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0