Stress, stress och stress...

Jag är så stressad att jag har börjat riva upp sår på mig själv omedvetet när jag sover, NICHT GUT!! Ganska läskigt faktiskt, fast jag är glad att det inte är lika mycket som för ett antal år sedan.
MEN IKVÄLL ÄR DET 18-ÅRS FEST GÅNGER 2!!!! WOOHOO!!! så jag ska försöka att inte tänka så mycket på allt jag har att göra, men jag har sjukt mycket ångest inför Fysik slutprovet.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite simon & garfunkel för att lugna ner mig lite. Men jag tror att det kommer att bli en helt awesome kväll, jag och Lena har fixat världens coolaste presenter till Vickie och Johanna, jag kommer säkert att lägga upp lite bilder på dem sen :D Vi kommer först att äta middag hemma hos johanna innan alla andra gäster kommer och då ska vi äta johannas pappas HELT UNDERBART GODA spagetti med köttfärssås, jag har aldrig ätit någon godare köttfärssås. Jag ska nog ta med mig felan oxå för vi ska nog spela lite efter maten (är inte det helt underbart?).
Och på tal om min fiol! En i min orkester, Amanda (som förövrigt oxå börjat på bladins, yay!), jag och Lena (som denna gång ska spela Cello) har lite tankar om att spela Johann Pachelbel's kanon

 

Jag kom på nu att jag inte berättat om allt det jag skulle ha gjort för länge sedan!
För det första så var jag på ett helt underbart läger med min orkester i Åhus, och för att göra det hela ännu bättre så skickar lena ett sms till mig där hon skriver att Calle Kristiansson kommer till Pingstkyrkan i malmö! :O :D  (Lena är en helt underbar person, eftersom hon inte har någon tv så har hon inte sett idol och vet egentligen inte vem Calle är men hon vet att jag gillar honom) så direkt när jag kom hem ifrån lägret så springer jag till bussen för att ta mig till Malmö. Även om jag har varit med på ett antal gudstjänster med lena i pingstkyrkan i skanör (där vi även brukar spela) så kändes det lite awkward eftersom jag inte helt tror på gud, vill inte säga att jag inte är troende för jag tror på nåt men den disskusionen kan vi ta en annan gång, men pingstkyrkan är ganska annorlunda så det kändes helt underbart efter ett tag. Det kan ju ha varit pga att Calle var där, vem vet xD

 

Här är några klipp när Calle spelar i kyrkan :

 




Men det hela tar inte slut där. Jag ser Calle när han spelar på Bilia i malmö oxå, det var helt underbart det med! Jag har tyvärr inte lagt upp videorna därifrån på youtube än, men det kommer inom kort! lite bilder har jag iaf :)






Nu måste jag kila iväg, måste fixa det sista för att fullborda presenterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0