Alla hjärtansdag <3

Kärlek till er alla! <3
Igår var en jättemysig och rolig kväll! Är dock jävligt trött idag eftersom det inte blev så mycket sömn, jag lider även lite emd Lena som fick ännu mindre sömn eftersom hon skulle vara i Malmö kvart över 9 på morgonen för att spela med sitt kyrkband som hon även ska leda, hahaha stackarn! <3
Här är en liten bild på tavlan som jag målat till johanna i födelsedagspresent :D


Jag har en annan tavla pågång, tror dock att jag inte hinner måla på den förrän på sportlovet. Gud vad skönt det ska bli med sportlov! Jag hoppas på ett sportlov med (förrutom lite biologiplugg) bara musik, färger och gemenskap med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0