A little less conversation a little more action please

Jag som i vanliga fall älskar snö börjar tröttna på det, speciellt när det blir så mycket att man inte kan ta sig någonstans pga att inga bussar går. Jag har inte kunnat ta mig til skolan idag pga av snön, vilket iofs är ganska skönt eftersom det betyder att jag har kunnat sova lite extra. Men nu har "stormen" lagt såg så jag och johanna ska försöka ta oss in till skolan snart.
Fick precis reda på att Vickie inte alls kan ta sig till skolan idag, USCH VAD JOBBIGT! vi har ju en massa i skolan som måste göras, PANIK!
Eftersom det var ganska länge sedan jag skrev så har jag en del som jag vill dela med mig av här på bloggen :)
Men jag måste öva lite på fiolläxan innan jag drar till skolan. Så länge lägger jag upp en video från i söndags då vi egentligen skulle öva på vår dans till idrotten hahaha

(vill bara förvarna att jag inte alls kan dansa! xD)



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Uppdatera snart? :)

2010-02-12 @ 12:13:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0