This is it

Har unnat mig en liten stund framför tv:n idag innan jag nu ska förtsätta plugga inför Tyskaprovet imorn och min redovisning om schizophrenia på engelska. Just nu sitter jag och lyssnar på Darins version av Viva la vida, den är bra men slår ju självklart inte orginalet med Coldplay.
Idag är jag ännu tröttare än vad jag brukar vara på söndagar så jag ser inte riktigt fram emot att sitta hela dagen med tyska och engelska...
Igår hade jag en jätte mysig kväll med Josefine! okej, jag måste erkänna att vi var så nördiga som satt och pluggade en lördagskväll, men det funkade faktiskt väldigt bra! Med lite godis, cider och små snack emellan alla tre sidor med glosor jag skulle lära mig så var det ändå väldigt trevligt! Det blev även lite Elvis lyssnande och josse släppte loss rejält xD
Men nu till det rubriken syftar på! Om jag har fattat det rätt så ska Michael Jacksons nya låt THIS IS IT släppas i natt!!:O:O:D:D Jag ser så fram emot att få höra den! Det spekuleras även att den svenska musikproducenten RedOne ligger bakom en del av låten, men som sagt det är inte något som är konstaterat, men hur coolt hade inte det varit på en skala?!
Man kommer inte kunna köpa låten förrän soundtracket till THIS IS IT filmen kommer ut, det vill säga den 28 oktober! Men låten kommer att köras på tv och radio. Nu längtar man ju ännu mer tills filmen kommer ut. Jag kommer att vara hos min pappa som bor i en liten håla i Norge, så jag hoppas som in i NORDEN! att filmen visas på den lilla biograf de har där...

källa

Tyska HERE I COME!

Peace <3



En tavla jag målade kort efter att han dött, har lagt upp en bild på den innan på min förra blogg. Jag gjorde en nästan likadan tavla till Challeballe när hon fyllde 18, fast med svart bakgrund och MJ i silver och så stod det charlotte längst ner :D (glömde tyvärr att ta en bild på den...)

Kommentarer
Postat av: hilda

du e så duktig, annabanana :D

2009-10-12 @ 18:23:46
URL: http://makaronilada.blogg.se/
Postat av: my

vad bra du är på att måla anna! :))

2009-10-12 @ 19:44:33
URL: http://hallonflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0