Todays big fail.....

Vi skulle ha prov idag och jag hade inte pluggat ett skit så jag hade lite ångest imorse och gick drf upp kl 5 för att iaf fått läsa igenom det en gång. När jag sitter där och läser i fysikboken och kollar på klockan så märker jag att jag har lite brottom till bussen. Så jag slänger på mig jackan och springer som en galen höna till bussen och hinner precis. MEN!! Vart är Johanna och Lena som jag skulle ta bussen med? jag börjar smsa folket, men ingen jäkel svarar. hmm... konstigt. De kanske har försovit sig... så där sitter jag på bussen och läser inför provet. Jag kollar på min mobil för att se om jag fått nåt sms, men så ser jag ju klockan, OCH DET STÅR 07.03!!! och jag är nästan framme vid den sista bussen jag ska ta... Altså MER än EN TIMME tidig! började inte förrän 08.45.... Var inte jätteglad när jag var framme...

Men jag tyckte ändå att provet gick hyfsat bra med tanke på att inte ha pluggat mer än det man läst påväg till skolan :)



Vid den här micken och en mick som stod brevid fjantade Lena och jag oss som bara den när vi lekte backupsingers i lördags hahaha! Kul vare minsann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0