Sista Paketet inslaget :)

Jag älskar att slå in paket! Önskar att jag hade fler att slå in. Det blev nämligen inte så många eftersom jag bara har mamma och David att fixa paket till.
Imorgon är det Julafton, woohoo! Inte för att jag känner någon julstämning direkt, istället känner jag ett lugn och jag känner mig glad...tillfreds. Jag har inga stora förväntningar på denna jul, vi ska nämligen fira den med min lillebrors kompis och hans familj. Jag har aldrig träffat de här personerna så det känns ju lite konstigt, men de verkar helt underbara av det jag har hört mamma berätta om dem.
Den här familjen är inte heller här ifrån, de kommer inte långt ifrån där jag kommer ifrån. Så det känns lite skönt att få höra sin egentliga dialekt igen (min är en riktig mush-up förtillfället) haha. Ganska trött på skånskan om man säger så... även om den har sina charmiga sidor :D

Just nu sitter jag och Johanna och filar på en låt till Lena (hoppas inte hon läser min blogg de närmaste dagarna^^). Känner på mig att den kommer bli ganska bra haha, fast jag tror folk kommer ha svårt att förstå den om man inte känner Lena. :)

Det var ju ett tag sedan jag bloggade. Jag har hunnit ha julavslutning och en ganska stor konsert i vackra håslövs kyrka, men jag har även hunnit med att göra en film till mina kära vänner :) here it is








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0