Kallt...

Usch vad det är kallt nu förtiden... och mörkt!
Idag åkte jag och mina vänner in till stan för att höra Johanna sjunga och stå och dela ut pepparkakor, Vi röstade som in i bomben! Tog en hel hög med röstlappar och skrev in alla våra säktingar och vänner hahahaha (och oss själva då ett antal gånger :P). Nu får vi ju bara hoppas på att hon vinner :) Ikväll vet vi!
Jag borde egentligen plugga fysik nu... har inte tid på måndag då vi har extra lång övning med orkestern. Fast det är roligare att dra hem till Lena vilket jag nog kommer göra :)
Jag har grymt stor lust att göra smycken. Jag har ju ett par plektrum i plånboken, kanske kan göra ett till par plektrum örhängen, hmm...? Fast har mer lust att göra arband och ringar...
Okej, kul för er att läsa hela min tanke gång haha!

Lite bilder från idag:

JOhanna är så himla vacker!


Hahaha! Vi tog jätte många pepparkakor också!


Ska ta och fortsätta förhandla med Lena om vart vi ska träffas xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0