Gott nytt år...

Usch! Jag är inte alls pepp på att festa idag, inte alls! Jag måste vara den ända som är så här tråkig idag. Jag hade faktiskt hellre vart och kollat på när Lena spelar med sitt band. Jag kommer säkert gå där helt osocial med mina nya hörlurar och lyssna på min egen musik xD
Sen så känner jag mig så JÄKLA FUL!! Vill inte visa mig för någon... Så detta resulterade i att jag har stått framför spegeln och sminkat mig överlänge och ser därför ut som en transa på villovägar istället. YAY!

Jag hoppas att alla andra har en mycket bättre nyår med en massa skratt och glädje, och var nu förfasen försiktiga!!
:D

Peace out!


Update: Bästa Nyår hittills!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0