Fredag! woho!!

Det blev inget plugg hemma hos johanna igår, för jag somnade i soffan (känns som om det inte var första gången...).
Idag var det då muntligt prov i tyska och matte prov och jag kan väl säga att inget av det gick särskilt bra. Men, men... jag hoppas att jag förbättrar mitt pluggande och ger järnet nu nästa termin!
Trots motgångar med prov så har denna dagen varit rätt härlig, framför allt nu mot slutet av dagen (det vill säga efter matteprovet:P), för vi satte oss nämligen på espresso house och chillade, och hade våra älskade djupa konversationer om livet och annat. JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER!! <33
Sen när man kommer hem har mamma gjort världens godaste mat så jag är proppmätt nu, var tvungen att lägga mig ner en stund haha!
Just nu väntar jag på att Josse ska komma, så det kommer bli en väldigt lugn kväll med en massa snack som behövs och andra roligheter som Josse och jag kan hitta på... xD

Okej bara för att jag skrev sådär så blir det säkert en massa missförstånd xD Menmen det bjuder jag på!

Åhh! Gud vad jag är kissig, måste nog dra nu så att inte josse behöver vänta!
Hörs senare!

PEACE


Ps: GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ JOHANNA!!! imorn avgörs det!
skicka: KVP(mellanslag)JOHANNA till 72200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0